Pamiętniki i refleksje

http://skajus.blogspot.com/
Rzeczywistość opisana oczami małego niebieskiego konika ze skrzydłami. Czy studiowanie medycyny i granie na saksofonie, gdy zamiast palców ma się kopytka jest w ogóle możliwe? Blog z przymrużeniem oka zawierający przemyślenia na tematy medyczno-muzyczne.
OjtamOjtam
STATUS: TRWAJĄCY




Przeczytaj to! – mikropowieść
https://www.wattpad.com/story/67712682-przeczytaj-to
Błagam, przeczytaj choć kilka słów! 
Mam ci do powiedzenia coś bardzo ważnego. Jeśli się wycofasz, najprawdopodobniej już nigdy tu nie wrócisz, a ja stracę ostatnią szansę na kontakt z...
Nieważne, po prostu chodź dalej.
Vessna Storiae
STATUS: ZAKOŃCZONY




Moje Abbey Road
http://moje-abbey-road.blogspot.com/

O czym w ogóle piszę? "Powiem tak - o wszystkim. Jeśli będę miała ochotę, to opowiem o sobie, będę pewnie wstawiać jakieś zdjęcia swojego autorstwa (można powiedzieć, że jestem fotografem amatorem - uwielbiam robić zdjęcia, ale nie stać mnie na jakiś specjalny sprzęt albo chociażby szkolenie - wszystko, co wiem na ten temat, pochodzi z internetu). Jeśli zachce mi się wstawić recenzję jakiegoś filmu lub książki, to wstawię recenzję filmu lub książki. Proste?
Proste."
Abbey
STATUS: TRWAJĄCY




Porcelanovvy

To po prostu w stu procentach mój blog. Moje życie, moje myśli, moje zdanie, moje ja. Zawiera wszystko, czym żyję, a nawet więcej. Opowiadania, wiersze, recenzje, refleksje, przemyślenia, zdjęcia, wpisy z pamiętnika – wszystko, co wpadnie mi do głowy i czym zechcę się z Tobą podzielić. Zapraszam – przeczytaj mnie.
nika
STATUS: TRWAJĄCY





Blog o wszystkim, co wpadnie mi w łapki. Książki, filmy, muzyka, kosmetyki, szmatki i coś o moim wyborze życiowym - architekturze wnętrz. Taki mały miszmasz, który jest próbą odnalezienia miejsca w internetowym świecie. 
Zapraszam serdecznie, miło mi będzie Was poznać :).
Ravi Ollie
STATUS: TRWAJĄCY




Rupieciarnia, ale swoja
Rupieciarnia - czyli zbiór rupieci przeróżnej treści, które wypłynęły z mojej głowy.
Writerka
STATUS: TRWAJĄCY




Blog, który zawiera tak na prawdę wszystko. Chcesz wiedzieć co przeżywa osoba, która została skrzywdzona? Której ktoś zabrał wolność ciała i duszy? Jak z tym dalej walczy? jaki ma plan zemsty? Z Życia wzięte, może zaciekawi...
Kitsune
STATUS: TRWAJĄCY




Serce a Rozum
Świat tak mały, a tyle otaczających nas nieświadomych pytań i nieuzyskanych odpowiedzi. Pełno emocji, przeżyć, podziwów, myśli, przemyśleń, a także decyzji. Jeżeli szukasz rozwiązania na dręczące cię zagwozdki, lubisz poezję z głębi serca, interesujesz się psychiką człowieka – to blog do zastanowienia się właśnie dla Ciebie.
Lena
STATUS: TRWAJĄCY




zlepek myśli z mojej głowy w postaci poezji
Tarrou
STATUS: TRWAJĄCY



Moje małe miejsce w sieci, w którym znajdziecie wszystko od refleksji, felietonów, zmagań z życiem, newsów, recenzji, porad jak ogarnąć życie, relacji z wydarzeń kulturalnych, ciekawostek do publicystyki. Taki trochę nerdowsko-kulturalno-popkulturalno-społeczno-refleksyjny misz masz utrzymany w tumblrowej estetyce. Zaciekawieni? Zapraszam :)
MissJenny
STATUS: TRWAJĄCY
© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger.